onsdag den 29. december 2010

Pakning

Jeg er ved at pakke, og hvor er det dog svært. Jeg har lavet lange lister over, hvad jeg skal have med, men det er ligesom noget andet, når det så skal føres ud i livet. For hvilke 2 t-shirts skal det så være, og kan jeg nu holde den her nederdel ud i 2 måneder. Det besværes også lidt af, at vi har fået meldinger om at det faktisk er usædvanlig koldt i Cuba. Så skal vi pludselig også tænke på at kunne holde varmen under alle forhold, og det fylder altså lidt i en kuffert. Samtidig vil jeg gerne have masser af bøger med. O.s.v. o.s.v.
Der er ikke så meget hjælp at hente hos Peter, for han er jo en mand og han er god til kun at tænke praktisk. Måske skulle jeg alligevel lade mig inspirere af ham og tage det praktiske vue, når jeg skal vælge mellem 2 stykker tøj?
Jeg må videre, og der er da heldigvis nogle dage endnu til at pakke om og tage andre valg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar