søndag den 23. januar 2011

Graavejr i Trinidad

Som i sikkert har opdaget, laver jeg min blog paa vores bearbare og overfoerer den derefter til computeren vi sender fra, men denne blog er helt frisk fra fad.
Vi er lige kommet hjem fra et trek i de naerliggende bjerge, og baade i gaar og i dag har det vaeret koeligt med en masse regn i gaar.
Vi har heldigvis masser af tid, saa det kan ikke slaa os ud, men det er selvfoelgelig ikke helt det vi droemmer om.
Det bliver maaske svaert at skrive regelmaessigt. Her i Trinidad har vi vaeret 2 timer om at udgive den ene blog og uploade de faa billeder, men vi goer hvad vi kan.
Tusind glade hilsner herfra os.

1 kommentar:

  1. Hej Lone
    Jeg har lige været henne og se på Google Earth for at finde ud af hvor i befinder jer. Jeg troede at I var taget til Øen Trinidad.Det synes jeg nok var lidt fjoldet når der er så meget at se og opleve på Cuba. Jeg har lige været på bibleoteket og lånt bogen Cuba.
    regeringen har lige fremlagt forslag om afskaffelse af efterlønnen.Det kommer måske til at berøre jer. Det bliver nok afgjort ved det kommende valg.
    "Hævnen" er nomineret til en Oscar. Det bliver afgjort den 28 Febr.
    Fortsat held og lykke med turen
    Knus og tanker fra Mor

    SvarSlet